18 Eylül 2015

Dövme maceram

İzmir'deyim. Hava sıcak, keyifler yerinde, kafam rahat. Böyle olunca da uzun yıllardır istediğim lakin bir türlü cesaret edemediğim dövme projemi hayata geçirmeye karar verdim.
Dövmeciyi biraz çıldırtmış olduğum doğru. Ben heyecanlanınca çok konuşurum. Aksine dövmeci arkadaşta sus pus bir adam çıktı.
20 dakika sürdü yapımı. Minicik bir dandelion ile ilk adımımı attım tattoo dünyasına.
Benim için bir çok anlamı var. 33 yaşımda kendime doğum günü hediyesi olarak yaptırdım. Temmuz ayında doğduğum için 7 adet  uçuşan tüycük olsun istedim. Bana hayatın ne kadar boş olduğunu ve hiç birşeyin aslında kalıcı olmadığını hatırlatacak her baktığımda.

15.09.2015 ve ilk dövmem benimle yaşamaya başladı. Çok özenle bakıyorum ona. Hayatı yeni yeni tanıyor. O da biraz şaşkın tabii. Bu günlerde güneşe pek tahammülü yok. Ben de huyunu suyuna gidiyorum. Şimdilik aramız çok iyi. Bazen biraz sızlıyor tek sıkıntımız bu. Buna da sıkıntı denemez. Her sızladığında ben burdayım. Huu huu diyor bana. Bende sen ne şeker şeysin öyle diyorum.
İşte bizim ilişkimizin boyutu. Sizin dövmenizle aranızdaki ilişki nasıl? Yazarsanız okumaktan zevk alırım.
Sevgiler.










Paylaş:

2 yorum :

  1. Modeli çok hoş güle güle kullan canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ayyy cesaretinden dolayi kutluyor ikinize mutlu bir birliktelik diliyorum. :))
    Yedi tuy ve cagrisimi guzelmis. Iyi tatiller diliyorum. Antalya'dan sevgiler.

    YanıtlaSil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.