21 Eylül 2015

Bir günlük Alaçatı gezisi

Hafta sonu kızlar toplandık ve bir Alaçatı yapalım dedik. Hava oldukça güzeldi. İzmir'de yaşamak gerçekten bir ayrıcalık. Etrafında bir çok güzellik barındırıyor. Bir saat süren bir yolculuk sonrası Alaçatı'nın o harika taş evleri ile süslü sokaklarında bulduk kendimizi. Bol bol fotoğraf çektik. Damla sakızlı Türk kahvemizi yudumladık. Alaçatı sokakları İzmir'in gelinlerine ev sahipliği yapıyordu. Her köşe başında, dış çekim için bir ekip vardı. Alaçatı'dan ayrılamadan kumrucu Şevki'de bir torpil patlattık. Çayımızı ise Çeşme'de ki marinada içelim dedik ve soluğu marinada aldık. Çeşme'nin sokaklarında gezerken, kendime yine rengarenk bir ayakkabı buldum ve hemen aldım.

Bu sene farkettim ki hep renkli şeyler giymek istiyorum. Yazın, doğa o kadar canlı oluyor ki ona eşlik etmeden duramıyorum. Ben resmen yaz ayı için doğmuşum. Bunu bilir, bunu söylerim. Haftaya beş günlük bir Zürih macerası beni bekliyor. Bu güzelim sıcağı bırakıp, soğukla yüzleşmeyi pek istemiyorum açıkcası. Keşke her yerde, hep yaz olsa...












Paylaş:

3 yorum :

  1. İzmir gerçekten hayran kalınacak bir şehir. Ve en önemlisi Norm Ender, Anıl Piyancı ve Keişan'ı barındırıyor. Daha ne olsun :) İlerde oraya yerleşmeyi düşünenlerdenim.

    YanıtlaSil
  2. Izmir konusunda size katılıyorum, gerçekten her köşesi ayrı güzel, apayrı macera. Geziler konusunda önümüzdeki günlerde kendime ayrı bir program hazırlamayı düşünüyorum. Zira görmek istediğim o kadar çok yer var ki. Dilerim zaman açısından da fırsat bulur ve gerçekleştiririm. Renkler konusuna kesinlikle katılıyorum, ben de rengarenk giyinmek istiyorum durmadan. Her aldığım takı, kumaş, çanta aksesuar rengarenk olsun istiyorum. Size Zürih ' te güzel günler diliyorum Yasemin Hanım.

    YanıtlaSil
  3. Şanslıysam yılda bir kez İzmire gidebiliyorum. Ya ben bu şehri seviyorum :D

    YanıtlaSil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.