29 Temmuz 2015

Krakow'un en güzel burgerini kim yapar?

Tabii ki Moaburger yapar diyorum ve  bu postu burada bitiriyorum :)
Şaka şaka. Bir kaç satır yazmadan bir yere gitmem.

Sporla aramızı düzelince, burger ile aramız bozuldu. Burger yemeye bayılıyorum desem, büyük bir yalan olur. Fakat arada bir tatmaktan da keyif alıyorum. İşte öyle günlerde Krakow'da gittiğimiz bir mekan Moaburger.  Gördüğüm en büyük burgerleri yapıyor.  Siparişi verince numaralı bir kaşığınız oluyor. Sonra burgeriniz hazır olunca masaya getiriyorlar.

Eğer buralara yolunuz düşerse, ben şimdi domuz yemek istemiyorum diyip, (en güvenilir mekan olan) Mc Donalds gidip, orada burger yerim diye kendinizi kandırmayın. Moaburger'e gidip,  gönül rahatlığı ile yiyin burgerinizi.

Birkaç satır yazdıysam artık kaçma vaktidir.
Geçen hafta bir obur gibi yediğimden mütevellit, daha yazacak çok mekan var :):)
Şimdilik sevgiler..

Not: Akşam yemeğinde ne yapacağımı bilemememin kararsızlığını yaşadığım şu dakikalarda , bu postu yazmak beni inanılmaz derecede acıktırdı.




Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.