19 Haziran 2015

Taşıma çantası

En vazgeçilmez çanta modeli benim için tote çantalar. Türkçeye taşıma veya kol çantası olarak çevirmek uygun olur sanırım. Kaç tane tote çantam var bilmiyorum. Her gittiğim yerden muhakkak alırım kendime hatıra olarak. Birde sevdiğim kumaşlardan kendim için diktiklerim var. Hepsini ayrı ayrı çok seviyorum. Belki bir gün hepsini bir arada fotoğraflayabilirim :) 

Neden mi tote??

1- Diğer çantalar gibi kendine has bir ağırlığı yok. Böylelikle sadece içine koyduğunuz eşyaların ağırlığını taşımanızı sağlıyor.

2- Bez olduğu için kirlendiğinde makineye atıp gönül rahatlığıyla yıkayabiliyorsunuz.

3- İçi çok geniş olduğundan, yanınıza alabileceğimiz şeyleri sınırlandırmak zorunda kalmıyorsunuz :)

4- Yağmurlu havalarda bile kullanılabilir eğer bir şemsiyeniz varsa :)

5- Aslında doğa dostu demek yanlış olmaz toteler için. Yurt dışında market alışverişlerinde poşet istediğinizde üstüne para ödüyorsunuz. Doğa dostu olmadığınız için :) :)  Fakat bir toteniz varsa içine doldurup  geçebiliyorsuz :)

6- Bir günlük kaçamak yapmak isterseniz, totenizle ayakkabınızı, yedek kıyafetilerinizi kolaylıkla taşıyabiliyorsunuz.

7- Spor solonuna giderken kocaman spor çantası kullanma derdine de son veriyor bu toteler :)

İşte bu nedenlerden dolayı tote candır diyorum :):)

Geçen hafta , çok öncelerden aldığım bu kumaş ile bir tote daha diktim. Bu sefer çantada Osmanlı havası esiyor biraz. İçine 3 adet cep iliştirdim. Küçük şeyleri daha rahat bulabilmek için.

Eğer bu totelerden bir tanede benim olsun diyorsanız bana yazın lütfen :)
Sevgiler.





Paylaş:
Yer: Kraków, Polonya

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.