22 Haziran 2015

Ateş almaya geldim.




Çok kısa bir yazı olacak. Devamı yarın niteliğinde :) Bugün aramışlar ve oturum kartı için yarın bizi görüşmeye çağırdıklarını söylemişler. Evliliğim yabancılar tarafından sorgulanıyor. Bakalım daha neler göreceğiz :) Yarınki mülakatta Lehçe konuşacakları için bir tercümana ihtiyacımız varmış. Bizim tercümanımız da arkadaşımız. Kendisi Ukraynalı. Artık beni neler bekliyor siz düşünün. Adamlar Lehçe soracak, arkadaşım bana ingilizce çevirecek, bende harika ötesi ingilizcemle cevap vereceğim. Anlayacağınız heyecan dorukta :) Bakalım beni neler bekliyor :)
Not : Şu oturum kartı çıkarsa avrupa birliğinde vizesiz gezme hakkım olacak. 2,5 aydır Polonya sınırları dışına çıkamıyorum. Umarım bir an önce şu karta sahip olurum.





Paylaş:

7 yorum :

  1. Umarım hayırlısıyla atlatırsın. Ama çok güzel bir şansmış. Bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl sonuçlandı merak ettim:D İyi geçti mi :D
    Şu vize olayına ayrı sinir oluyorumzaten aşırı saçma bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı cevapları verdik. Bakalım sonuç ne olacak. Bize inandılar mı ,inanamadılar mı göreceğiz :)

      Sil
  3. Ay hadi insallah iyi sonuclanmistir. Ben cok kolay almistim. Polis eve geldi sorularini sordu, bende sahane fransizcamla cevap verdim ki esim evde bile degildi. Bir hafta sonra gelin kartinizi alin dediler. Insallah sana gelen cevapta bu olur. Ilk ilk beni ziyarete gelirsin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecan içinde bekliyoruz sonucu. Umarım bir sıkıntı çıkarmazlar. Zaten biraz mantıklı düşünseler 7 yıllık evliyim ben. Yani burada oturma izni almak için yıllar öncesinden düşünüp böyle birşey planlama ihtimalim sıfırdır zaten :):)

      Sil
  4. Aslinda oncesine baksalar tabi sorun olmaz, ama cok ince eleyip sik dokuyorlar, bu anlasmali evlilikler yuzunden:(

    YanıtlaSil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.