18 Mayıs 2015

Pushing Daisies


Dün akşam evde otururken aklıma düştü bu dizi. Çok severek izlerdim. Ned 'in çocukluğunda keşfettiği , ölülere dokunarak yeniden hayat verme  yeteneği anlatıyor. Ned büyüyor. Bir turtacı dükkanı açıyor.  Bu yeteneğini de çok farklı bir iş için kullanmaya başlıyor.  Sonuçta ortaya masal tadında bir dizi çıkıyor :)
Benim böyle doğa üstü şeylere  bir ilgim var.  Böyle diziler de sanırım bunun için çok hoşuma gidiyor. Belki biraz (tamam kabul çok fazla ) hayalperest olmamdan kaynaklanıyor olabilir bu durum.

Dün akşam yeniden izleme başladım.  Hani diyorla ya " ingilizce dinlemek önemli, sevdiğiniz diziler izleyin .falan ,filan" bende bu gazla başladım. Bu aralar ben bununla oyalanırım artık :)




Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.