25 Mayıs 2015

Hani peşimi bırakmayan aksilikler vardı ya !



Hani peşimi bırakmayan aksilikler vardı ya geçen hafta. Sanırım yavaş yavaş yoluna girmeye başladı herşey. Dikiş makinem artık çalışır vaziyette. Eski telefonum yerini, çok güzel bir telefona bıraktı . Artık çantalarımı fotoğraflamakta eskisi kadar sıkıntı çekmeyeceğim.  Bu konudaki beceriksizliğimi saymazsak tabi :)
Bugün yarım kalan dikişleri tamamladım. Böylelikle satışa hazır ,10 tane Nachnuch çantası oldu :) Satış için Dawanda da bir hesap oluşturmuştum. Sanırım Avrupa'da etsy 'den daha yaygın kullanılıyor. Deneyip göreceğiz, geri bildirimler nasıl olacak. Şuan işin en eğlenceli kısmı ile uğraşıyorum. Ürünleri siteye ekliyorum :)
Bu arada dayanamayıp iki üç satır yazıyım dedim:)
Herkese iyi geceler.
Ah bu arada Dawanda'da ki dükkanımı ziyaret için : tık tık 

Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.