29 Mayıs 2015

Bugün ki konumuz İngilizce- Lehçe nasıl iletişim kurulur :)

Geldiğimden beri tek anahtar ile idare ediyoruz. Öyle kapıyı çek git olmuyor. Kapıyı kilitlemezsek, dışarıdan da bir kolu var. Pıt diye içeri girerler :)
Fakat yarın bizimki ile planlarımız farklı.Ben sabah erkenden ,arkadaşımla tuz madenine gideceğim. O ise saat 10 civarı Varşovaya gidecek. Hal böyle oluncada bize iki anahtar gerekti. 

Böylelikle yeni bir Krakow macerası da beni bekler oldu :)
İş başa düştü ve bir anahtarcı bulayım dedim. Daha önce sokaklarda gezinirken bir yer görmüştüm. Koşa koşa gittim. Fakat amca ingilizce bilmiyordu. Ben derdimi anlatırken, bir bayan girdi içeri ve hemen olaya müdahale etti ingilizcesi ile. Meğer amca diyormuş ki , ben bunu yapamam yeni takım veririm. Sonra bayan bana nerede yaptıracağımı tarif etti. O kadar mutlu oldum ki bayanın gelmesine. Yoksa amca bana hiç bir yer tarif edemeyecekti. Neyse koşa koşa diğer anahtarcıyı bulmaya gittim. Ayy meğersem bize çok yakınmış.
Amcaya derdimi anlattım. Oda ingilizce bilmiyordu fakat anlaştık :)  İki anahtar için 46 zloty ödedim.
Artık herkes özgürce, dilediği vakit eve girip çıkabilecek. 

Bu arada ilgilisine duyurulur. Eğer anahtara ihtiyacınız varsa Jubilat marketin en üst katında, minicik bir dükkan var.  
Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.