24 Mayıs 2015

Adına Kısaca Mutluluk Denir

Krakow'a geldiğimden beri ilk defa bugün farklı bir heyecan yaşadım.
Geçen haftalarda facebook sayfasından Polonya bir kızla tanıştım. Bu hafta sonu için beni kahve içmeye davet etti. Daha önce Türkiye'de erasmus için bulunmuş. Biraz çekinerek gittim. Bu berbat ingilizcem ile ne yaparım ben diye. Fakat her şey oldukça güzel gelişti. Yaklaşık iki saat beraberdik. Çok sempatik bir kız. Umarım buluşmalarımızı devamı gelir. Kız kıza sohbet etmeyi özlemişim.

İngilizce ile aramdaki sorunları ivedilikle çözmem lazım. Gün geçtikçe her şeyi çok daha rahat anlar hale geldim. Birde söyle uumm , ııımmm yaparak konuşmamayı öğrenirsem çok güzel olacak. Devamlı hatamı yapıyorum ben korkusuyla hiç konuşamıyorum çünkü.
Umarım bir gün gelir ve ben blogu açıp bu yazılarımı okuduğum zaman vay be ne yersiz endişeler içindeymişim diyebilirim.

Hadi bana şans dileyin. Daha çok arkadaşım olsun burada ve bu sayede daha çok seveyim Krakow'u.
Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.