26 Nisan 2015

Krakow'da Çay keyfi

Bir şeyler içebilmek için mekan arayışımızın sonunda güzel bir yer daha keşfettik . Alchemia . Alt katında küçük bir sahnesi var. Canlı performan sergiliyorlar. Kendisi bildiğimiz klasik bir pub. Kazimierz civarındaydık bu sefer. Yahudi mahallesi olarak biliniyor Krakow'da . Rynek Główny de yer alan mekanlara göre daha ucuz oluşundan, genellikle öğrencilerin favori mekanları Kazimierz civarıda yer alıyor.
Şimdi gelelim gecenin beni en mutlu eden kısmını anlatmaya. Mekana giderken, umarım elmalı biraları vardır diye düşünüyordum. Birayı hiç bir zaman sevmedim. Tek içebildiğim elmalı bira. Biranın garip kokusu ve tadı neredeyse yok denecek kadar az. Biranın buralarda sudan daha ucuz olduğu, milyonlarca çeşiti olduğu, insanların deli gibi tükettiği de doğru. Fakat bu bizim aramızdaki ilişkiyi hiç bir vakit olumlu yönde etkilemiyor. 
Bu düşünceler içinde mekana oturup menüyü açtığımda beni harika bir sürpriz karşıladı. Çay ve Cheese kek. Aman allahım gözlerime inanamadım. Tabii hemen ben bira filan içmem bunları istiyorum dedim. Bizimkiler de ne öyle yaşlı teyzeler gibi, böyle bir mekanda çay mı içilir dediler. Aman kim takar onları. Ben bulmuşum mis gibi çayı kaçırır mıyım?

Bizimkiler çayımı ve kekimi alırken barda ki başka bir kadın. "ooo bunlar kimin için harika gözüküyor demiş". Sadece görüntüsü değil tatıda harika olan bir ikili eşlik etti bana o akşam. Gözlerimde ki mutluluğu gelin siz tahmin edin. Artık favori mekanlarım arasında kendisi. İnsanlar deli gibi biralarını içe dursunlar, oraya gittiğim vakit beni mutlu eden şeyleri yiyip içmeye devam edeceğim.




Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.