10 Nisan 2015

Krakow'a bahar geldi.



Bugün  çok güzel bir hava sayesinde sokaklar cıvıl cıvıldı. Fakat benim keyfim hiç yerinde değil. Sabahtan beri mide ağrısı ile kıvranıyorum. Aslında farklı bir şeyler de yemedim. Çoğunlukta evde yapıyorum yemekleri. Hal böyle olunca tüm gün yemeksiz ve acılı geçti benim için. Bugün dışarı çıkamadığım için de çok üzgünüm. Harika bir havayı kaçırdım. Umarım hafta sonu, hava böyle güzel olmaya devam eder.
Bu arada bir an önce ingilizce günlük yazmaya başlamalıyım. Çok eksiğim var. Arayı nasıl kapatacağıma dair hiç bir fikrim de yok. Gün içinde ingilizce alt yazılı dizileri izlemeye başladım. Fakat çok mu efor sarf ediyorum bilmem. Her daim bir baş ağrım var artık.
Geçiş sürecinin biraz sancılı olacağının farkındayım. Her şey benim için oldukça farklı. Sanırım bunun en iyi ilacı da zaman. Bekleyip görme vaktidir.
Herkese sağlıklı günler diliyorum...
Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.