13 Şubat 2014

Bir çift ayakkabı

Kapağında Van Gogh resmini görünce, ilk kez bir Sunay Akın kitabı okumaya karar verdim. Kitap akıcı ve güzel hikayelerden oluşuyor. Tüm hikayelerin ana teması ayakkabı. Ben okurken zevk aldım.
Sarı çizmeli Mehmet ağayı tanıdım.Yılmaz Güney,Nazım Hikmet , Aşık Veysel gibi değerli insanların bazı anılarına ortak oldum. Çerez tadında olan ve Sunay Akın'ın kendine has anlatımıyla renklenen  bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.
Okumak kadar , paylaşmakta önemli... 
Paylaş:

1 yorum :

  1. Bende çok severek okumuştum :) Benimde ilk Sunay Akın kitabımdı tabi tesadüfen okumuştu orası ayrı :)
    Bana da beklerim mineeegunaydin.blogspot.com.tr :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.