25 Ekim 2013

Londra gezimiz-1

Londra için yazılmış çok şey var internette. Bu nedenle ben bol resimli bir post hazırladım.
Ilk gün hemen ünlü Piccadilly meydanına gittik:)


Bu sokaktaki kulübelerden biri değil. Mağazanın içindeydi :)

 2. Gün yağmur bize hoşgeldin dedi. Gün boyu yağmasına rağmen biz rotamızı değiştirmedik.
Hydepark gezimizi gerçekleştirdik.



Daha çok fotoğrafım  var.:) şimdilik bu kadar. Onur'a bu sefer bana çok foto çek dedim. Sağ
olsun her kareyi ölümsüzleştirmiş.










Paylaş:

2 yorum :

  1. Harika bir gezi olduğu kesin.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel gezmişsiniz... inşallah bir gün benim de hyolum düşer jane Austen'ın yaşadığı yere....
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.