30 Aralık 2013

29 Aralık 2013

2014 yılından beklediğim :))

Hayallerimin ucu buçağı yoktur. Sınırsızdır :) Bu yıl, yeni yıla girerken çok fazla uçmak istemedim. 
2014 yılından beklentim sadece bir motor sahibi olmak. Evet bu kadar :)) (Bu arada motor ehliyetim var. O cepte yani ;) ) 
Bahar aylarında artık aktif olarak motor kullanmaya başlamak istiyorum. Tamam farkındayım resimdeki için erken :) Ama hedef kesinlikle o. 2015 yılında ise uzun yol deneyimi istiyorum. Çok şey mi istiyorum yaww:)) 

Paylaş:

27 Aralık 2013

2013 biterken bana bıraktıkları.

Beni yakından tanıyanlar bilir , tek rakam delisiyimdir. Elimden gelse çift rakamlı hiç birşeye sahip olmam :) Nitekimde öyle.
Sanırım 2013 yılının uğuru da buradan geldi.
Bu sene çok dolu dolu yaşadım. Bitmesine günler kala işyerinde terfimi de aldım. Eeeee daha ne olsun. 
Birbirinden güzel 4 tatil geçirdim. Bloğumu takip edenler bilir. Dubai , Bodrum, Beyrut ve Londra :))  sokaklarını gezdim, gördüm, tanıdım. Hiç öğrenemem dediğim şeyler için kırdım zincirlerimi. Çalışmaya başladım ve bayağı bir yol kat ettim. Senelerdir küs olduğum dikiş makinamla barıştım. Yeniden üretmeye başladım. 23 kitap okudum ( istediğim rakamın altında oldu bu yıl ). Sağlık konusunda ciddi sıkıntılar yaşamadım. Ben bu sene hayata pozitif bakmaya başladım. Geri dönüşünü de aldım.
Umarım 2014 bana ve herkese güzel şeyler verir. 
Sevgiler...

Paylaş:

22 Aralık 2013

Boğazlı kazağın zımbalı kazağa dönüşüm yolculuğu - DIY

Geçen yıl, yılbaşı hediyesiydi olarak geldi bu kazak. Boğazlı olduğu için pek sık giyemedim. Sıkılıyorum boğazlı şeyler giymekten. Bende üstünde biraz değişiklik yaptım. Sonuçtan memnun kaldım :) Yarın diktiğim kareli eteğimle birlikte, giymek için dolapta beni bekliyor :)
Boğazını kestikten sonra fotoğraf çekmek aklıma geldi :))
Bu ilk hali
Bu ise son hali .








Paylaş:

21 Aralık 2013

15 Aralık 2013

Ped Çantası

Bugün İstanbu güneşli bir gün geçirdi. Ona rağmen evden çıkmayı istemedim. Pazar günlerini evde geçirmeyi seviyorum. Boş oturmadım ve birbirinden şirin bu ped çantalarını diktim. Yurtdışında poşet çay taşımak içinde kullanıyorlar. Ben iki boy diktim. Yeşil olan biraz küçük.
Dikmesi çok eğlenceliydi. Bu günlük 3 tanesini paylaşıyorum. Bitirdikce diğer renklerini de  paylaşacağım. 
Bunların bir kaçı yılbaşı hediyesi olacak. Diğerleri ise satışta :))



Paylaş:

Doğal Zeytin Ezmesi

Dolapta bekleyen siyah zeytinlerimi tüketebilmek için zeytin ezmesi yapmayı denedim. Sonuç gayet başarılı olunca paylaşmak istedim.
Internette bir çok tarif var. Ben az malzeme kullandım.
Zeytin çekirdeklerini ayıkladım. Bir kase kadar. Rondonun içine zeytini,az kekik , az nane ve zeytin yağını  ekledim. Zeytinler parçalanıncaya kadar çalıştırdım. Bir kavanozda uzun süre saklayanilirsiniz.
Okuduğum tariflerde sarımsak ve limon suyu var. Ben işi giderkende yiyeceğimiz için sarımsak koymayı tercih etmedim.







Paylaş:

14 Aralık 2013

Karşı komşu

Dün akşam mutfakta yemek sonrası muhabbet ediyorduk. Kardeşim kapımı çalıyor dedi. Inceden bir tık tık. Açtım kapıyı . Karşımda tüm şirinliğiyle karşı komşumuzun oğlu. Bu arada aklınıza küçük bir çocuk gelmesin. 24-25 yaşlarında:) elinde bir kağıt. Başladı konuşmaya :)
Çok rahatsız ediyorum. Sizden ricam burda benim telefonum yazıyor. Bunu almanız dedi.(  Şaşırdık :)) )
Sonra devam etti.
Ben yüksek sesle müzik dinliyorum. Rahatsız olduğunuz zaman beni çaldırın ben anlarım dedi. Neeyyy diyesim geldi de diyemedim ya .  Gülemedim de. Tamam alayım dedim :)) 
Kardeşimde "sen böyle söyledin ya , istediğin kadar dinle" dedi. Çocuk çok mahcup bir şekilde iyi akşamlar diledi ve gitti.
Kağıtta , ismi , soyismi , telefonu ve Karşı Komşu yazıyordu.
Hayy karşı komşu , akşam akşam bizi çok güldürdün , hayatta seni daima güldürsün emi :)))
Paylaş:

8 Aralık 2013

6 Aralık 2013

Şeytanın bacağını kırdım.


Evet evetttt. Sonunda şeytanın bacağını kırmayı başardım. Dikiş makinemle barış imzaladım. Bu akşam bir etek diktim kendime. Etek kalıbımı da bulmuş oldum. Bundan böyle tüm eteklerim için kullanabilirim.
Giymeye üşendiğim için fotoğraflaması başka bir güne kaldı. Şimdilik kalıbı yerleştirdiğim fotoğrafı paylaşayım. Postum fotoğrafsız kalmasın.
Bu sefer sabırlı davrandım . Kestim ve bitirdim.
Mutluyum. 



Paylaş:

5 Aralık 2013

1 Aralık 2013

30 Kasım 2013

Penti alışverişim

Bugün uzun aradan sonra alışveriş merkezine gittim. İçimden hiç bir mağazaya girmek gelmedi. Sıkılıyorum ben saatlerce mağaza gezmekten.
Sadece Penti de çoraplarda geçerli 5 al 4 öde kampanyasını görünce dayanamayıp çorap stoğumu arttırdım. Çoraplara özel bir ilgim olduğu doğru. Gittiğim her yerden çorap alıyorum. Çekmecelerde daha paketi açılmamış çoraplarım var. Yenisini almadan da paketlerini açmam. Bu her tip çorap için geçerli. 
Pentinin 70 den çoraplarını seviyorum. Kışın kısa eteklerle çok rahat kullanılabilir. Uzun sözün kısası çorap ihtiyacınız varsa bu aralar pentiye uğrayın derim.


Paylaş:

En sonunda raf alabildim.

Çalışma odamıza en sonunda raf aldım. Herşey masamızın üstündeydi. Masalarımız küçük olduğu için alanımız daralıyordu. Yarın rafımızı duvara sabitleyip yerleştirdim mi odamız mis gibi olacak :))
Odayı biraz derleyip toplayayım. Fotoğraflarını paylaşırım :) 


Paylaş:

17 Kasım 2013

14 Kasım 2013

Tatiller iyidir

1 haftalık tatilimin sonuna gelmek üzereyim. Bu gün İzmir yağmurlu. Annemle ev keyfi yapıyoruz. Bir haftalık televizyon gözlemime dayanarak, izlenecek hiç birşey yok diyebiliyorum. Bu ne ya saçma sapan programla dolu her kanal.
O kadar iyi geldi ki bu tatil. İşten tamamen kendimi soyutladım. Kafamı boşalttım. 1 hafta boyunca hiç bir toplu taşıma aracına binmedim. Bol bol yürüdüm. 
Döndüğümde yapacaklarımı planladım. Uzun zamandır ara verdiğim spora başlamaya, ders programını daha uzun tutmaya karar verdim. 

Bu sene 25 kitap okuma hedefimi tutturamadım. 21 de kaldım. 1 ay içinde 4 kitap okuyabileceğimi zannetmiyorum. Artık seneye bu açığı kapatmam lazım. 
Umarım iç huzurum bir iki günde bozulmaz. Tatil dönüşlerinde içim aydınlandığı hızla, kararıyor. 
Biraz ordan biraz burdan karışık bir yazı oldu. Bu da tatil kafası.



Paylaş:

11 Kasım 2013

Yasemin İzmir yollarında.


Sene sonuna yaklaşırken 2013 yılının son iznini geçirmek için dün İzmir yollarına düştüm:) kardeşim iş için araba ile Istanbul'a gelmişti. İzin zamanımı denk getirip dün İzmir için yola çıktık. Resimler arabalı vapurdan :)) 
İzmir de müthiş güzel bir hava var. Umarımben dönene kadar hep böyle olur:))
Canım İzmir'den sevgiler. 







Paylaş:

9 Kasım 2013

6 Kasım 2013

Dermobakım.com alışverişim

Uzun zamandır La Roche Posay Effaclar Duo kullanıyorum. Çok memnunum. 2 gün önce Dermobakım kremimi sipariş ettim.Denemek için La roche maskarasını da aldım. Henüz kullanmadığım için yorum yapamıyorum.
Site 2 gün içinde ürünlerimi gönderdi. Fakat bir konuya değinmeden edemeyeceğim. İnsan içine 1-2 tester koymazmı yaa.Hiç birşey koymamışlar. Köşedeki eczaneden alsam bile yanında bir kaç tester verirdi:) İşte durum bundan ibaret :)
Effaclar Duo yanında Effaclar gel hediye fiyatı: 43 TL 

La roche posay yoğun hacim kazandıran maskara. Fiyatı: 40 TL


Paylaş:

31 Ekim 2013

Yorgunluk

Bu aralar o kadar yorgun argın eve geliyorum ki anlatamam. Kolumu kaldıracak halim yok. Dikmem gereken üç çanta var. Biri Tuğçe hanım için. Aslında bitmiş sayılır. Sadece saplarını eklemedim. Biri annem için (kısa tatillerde kullanmak için sosis çanta istedi annecim). Diğeri de annemin bir arkadaşı için.
İş yerinde yoğunluk var. Onun acısı da akşamları çıkıyor. Umarım tez zamanda bu yorgunluk hissinden kurtulurum. Aldığım kitaplardaki farklı çanta kalıpları denemek istiyorum. Çok şey yapmak istiyorum.
Paylaş:

29 Ekim 2013