9 Ekim 2012

Ölülerin Sözcüsü Orson Scott Card


Ender serisinin ikinci kitabı olarak kitaplığımda yerini aldı. İlk kitabın devamı niteliğinde olmamasına rağmen yazar kitaba göndermeler yapmış. Kahramanımız, ilk kitapta yer alan çocukluk dönemini geride bırakan olgun bir ölüler sözcüsü olarak karşımıza. Konu olarak beni çok etkiledi. Ender farklı bir dünyaya bir bilim adamının sözcülüğünü yapmak için çağrılır ve olaylar gelişir.
Serinin 3. kitabı Soykırım için kolları sıvamışken kasım ayında  vizyona girecek olan Cloud Atlas adlı film dikkatimi çekti. Şu an film vizyona girmeden kitabı bitirmenin telaşındayım.

Paylaş:

2 yorum :

  1. Merhaba uzun suredir olulerin sozcusu kitabini ariyorum fakat baskisi tukendigi icin bulamiyorum. Kitabi satmak istermisiniz? Cevap yazarsaniz sevinirim. Ya da kitabi okuduktan sonra size iade edebilirim. Lutfen cevap. dileksemiz2@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,ben kitabı Kadıköy Alkım kitapevinden almıştım. Kitaplarım benim için çok değerli. Satmaya kıyamam. Kitap isteyen arkadaşlara genelde yenisini alıp veriyorum. İsterseniz Kadıköy'e gittiğimde sizin için bakabilirim.

      Sil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.