10 Mayıs 2016

"Blog sözlük" duyanlar duymayanlara anlatsın lütfen





Afili cümleler kurup, güzel bir tanıtım yazısı yazmayı gönlüm çok isterdi lakin hiçbir zaman böyle bir iddia ile oturmadım klavyemin başına. Ben içimden geldiği gibi, dilimin döndüğünce yazıya aktarırım herşeyi. İçinde barınan güzelliği görmek veya ölümüne eleştirmek ise size düşer. 
 Şimdi konumuza geri dönelim. 

Yaklaşık 2 hafta önce takip ettiğim bir blog sayesinde haberdar olduğum, şimdilerde ise orada vakit geçirmekten çok zevk aldığım bir yeri tanıtmak istiyorum size.

6 blog yazarının bir araya gelip, oluşturduğu güzel bir oluşum. İsmi de tam bize hitap ediyor.

Sözlük hakkında detaylı bilgi sahibi olmak isterseniz, kurucularından biri olan Sezer beyin bloguna göz atabilirisin. 

Ayrıca bugün itibariyle mutlu olmama neden olan ( Nachnuch ve gingerbread ) başlıklarını da içerisinde barındırmaya başlamıştır.

Sezer beyin kapanış yazısı ile bende size seslenmek istiyorum.

Sözlük çok güzel, gelsenize.
http://blogsozluk.com/
Paylaş:

5 yorum :

  1. orda benim yorumumda vardı. tühh beş dk önce yazmış olsam burda ne biçim reklamım olacaktı şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Haberdar ettiğiniz için çok teşekkür ederim. İnşAllah "Ekşi Sözlük" gibi bir sözlük değildir. Buradan çıkınca hemen inceleyeceğim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  3. Hemen gittim baktim. Daha yeni, bakalim ne gibi gelismeler olacak? :))

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten emek sarf edilmiş bir sözlük, ben de oradayım. Herkesi bekleriz :)

    YanıtlaSil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.