11 Ağustos 2015

Biraz size , biraz bana


Bazen siparişlerden sıyrılıp, kendim için ciciler dikmeyi seviyorum. İşte bu çanta da onlardan biri oldu. Ayakkabımla uyumlarını da çok sevdim. Uzun süre çarşı, pazar da bana eşlik edecek. 

Geçenlerde de bir kaç tadilat işine giriştim. Penyelerimin boylarını kestim. yaka detayları yaptım. Nedense bir anda kendim için kıyafet dikme arzusu ile doldu içim. Kıyafet dikmeyeli uzun zaman oldu. Gerçi bunun için ilk önce Krakow'da nereden kumaş alabilirim, sorusunun yanıtımı bulmam lazım. Krakow'da giyim kuşam hiç ucuz olmadığından, kıyafet dikmek gayet mantıklı bir hareket olur :)



Not : Bu şirin çantayı sevdiyseniz, sizin için de dikebilirim.






Paylaş:

3 yorum :

  1. merhaba Yasemin şu tür modellerin var mı acaba ? Notebook için çanta almak istiyorum fakat sıradan bir laptop çantasıda almak istemiyorum. Bu tür tarz birşey istiyorum. ;
    http://urun.gittigidiyor.com/giyim-aksesuar/2014-sezon-kanvas-casual-omuz-askili-erkek-canta-176787299?gclid=Cj0KEQjwuqauBRDhnfvnxMvKy6UBEiQAmTLQu5phYb3-g4J6mOUzHuUvmOmZlkkY0lXg0ISjee0oZKsaAjVV8P8HAQ&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Bana mail adresimden ulaşabilir misiniz? Daha detaylı konuşabiliriz. nachnuch@gmail.com

      Sil
  2. Cicin cok cici olmus, arada kendinide simart tabii.:) Turkiye'ye gidince bende bir plaj cantasi dikecegim sanirim. Buradan goturemiyorum, cunku yuk hakkim doldu :(

    YanıtlaSil

Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
Sevgiler.