14 Temmuz 2015

Bu aralar yeni dikiler Nachnuchlar

Dikkat bu içerik bol bol Nachnuch Bags fotoğrafı içerir.
Diktiklerimi sıklıkla paylaştığım ayrı bir Nachnuch blogum var. İçerik olarak en güncel dikişlerim orada yer alıyor.
Takip etmek isterseniz Tık tık
Bu bloğumda da yaptığım işler ara ara toplu olarak paylaşıyorum.
Evet son Nahcnuch çantalarını görmeye hazır mısınız ?
Hepsi hali hazırda etsy de sahiplerini bekliyor.

Bu sevimli iç çamaşırı torbasını geçen hafta diktim. Tatil bavullarının içinde naylon poşetler devrine bir son vermek istiyorum. Bu torbalar çok kullanışlı oluyor. İçine iç çamaşırları koyuyorsunuz ve bavulunuz derli toplu gözüyor. Tek işlevide bu değil üstelik. Plaja ve havuza giderken içine kitabınızı ve güneş kremlerinizi de koyabilirsiniz.





Ped çantalarına bir yenisini daha ekledim bu hafta. Artık bunlar bir Nachnuch klasiği. Oldukça kullanışlı olduklarını söylemeden de geçemeyeceğim.





Bu modelden uzun süredir dikmiyordum. Yaza uygun renkli bir çanta olsun istedim. Bir tişört, şort ve spor ayakkabıyla oldukça şirin bir bütünlük oluşturmaz mı ? Yanlarında renkli ve minik kaplumbağalı bir kumaş kullandım. Renkli fermuar kullanmayı da seviyorum. Bu defa pembe ve sarı oldu tercihim. Bakmayın böyle minicik gözüktüğüne, kocaman bir kalbi var onun. İçine herşeyi rahatlıkla taşıyabilir. 





Bu clutch çantanın kumaşı ile  uzun bir mazimiz var. İstanbul'da kesip dikmeyi unuttuklarımdan olur kendisi. Kumaşlarım arasında buldum geçen hafta.  Artık yeter bu sefer tamamlamalıyım dedim ve sonuç ortada. Kumaşın baskısı çok güzeldi. Üstündeki siyah desenler kabartmalı. Fakat işin kötü tarafı bu çantadan sadece bir tane dikebildim. Kumaşın devamını İstanbul'da bırakmışım.




Benden şimdilik bu kadar. Bu son 3 günde iki tane çanta daha katıldı aramıza. Onlarda yakın zamanda paylaşacağım. Şimdilik sevgi ile kalın diyip, zil çalan midemi susturmaya gidiyorum.


Paylaş:

10 yorum :

  1. Hello from Spain: Nice proposals. We keep in touch

    YanıtlaSil
  2. Heyyyyy bunlar cok guzel ama!!! Hele o kalbi kocaman olana bayildim, seni cilgin!!! Fermuarin rengarenk olusuda ayri bir guzel olmus. Ellerine saglik diyorum, marka olmussun, haberimiz olmamis valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ayyy teşekkür ederim. Renkli fermuarları çok seviyorum :) Benim hatam aslında bloğumda dikişle alakalı şeyler paylaşmıyorum sıklıkla. Aslında bu aralar tüm enerjimi ve vaktimi alan şey Nachnuch. Bir marka olma yolunda ilerliyoruz beraber :)

      Sil
  3. Marka olmuşsunuz. Size iyi satışlar etsy de:)

    YanıtlaSil
  4. Ped çantası ve iç çamaşır torbası, harika fikirler. Ayrıca kumaşları da çok şeker. Tebrikler ve teşekkürler paylaşım için. Sevgiler bi de... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim şey yorum okumak :) Vakit ayırıp yazdığınız için ben de çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
    2. Ne demek, çok şeker şeyler çıkarmışsınız, tabi ki yorum yazılır. ;) Birkaç yerden kontrol ettim bu arada takipçi bölümünü. Explorerdan açıyorsanız, firefox veya chrome'dan dener misiniz bi. O şekilde de açılmazsa haber verirseniz sevinirim. İyi bayramlar... :)
      www.mimiklibocek.blogspot.com.tr

      Sil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.