18 Mayıs 2015

Pushing Daisies Şirin Bir Televizyon Dizisi


Dün akşam evde otururken aklıma düştü bu dizi. Çok severek izlerdim. Ned 'in çocukluğunda keşfettiği, ölülere dokunarak yeniden hayat verme yeteneği anlatıyor. Ned büyüyor. Bir turtacı dükkanı açıyor. Bu yeteneğini de çok farklı bir iş için kullanmaya başlıyor. Sonuçta ortaya masal tadında bir dizi çıkıyor.

Benim böyle doğa üstü şeylere bir ilgim var. Böyle diziler de sanırım bunun için çok hoşuma gidiyor. Belki biraz (tamam kabul çok fazla) hayalperest olmamdan kaynaklanıyor olabilir bu durum.

Dün akşam yeniden izleme başladım. Hani diyorla ya "ingilizce dinlemek önemli, sevdiğiniz diziler izleyin." ben de bu gazla başladım. Bu aralar ben bununla oyalanırım artık.




Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.