25 Mayıs 2015

Hani Peşimi Bırakmayan Aksilikler Vardı Ya



Hani peşimi bırakmayan aksilikler vardı ya geçen hafta. Sanırım yavaş yavaş yoluna girmeye başladı her şey. Dikiş makinem artık çalışır vaziyette. Eski telefonum yerini, çok güzel bir telefona bıraktı. Artık çantalarımı fotoğraflamakta eskisi kadar sıkıntı çekmeyeceğim. Bu konudaki beceriksizliğimi saymazsak tabii.
Bugün yarım kalan dikişleri tamamladım. Böylelikle satışa hazır on tane Nachnuch çantası oldu. Satış için Dawanda da bir hesap oluşturmuştum. Sanırım Avrupa'da Etsy'den daha yaygın kullanılıyor. Deneyip göreceğiz, geri bildirimler nasıl olacak. Şu an işin en eğlenceli kısmı ile uğraşıyorum. Ürünleri siteye ekliyorum.
Bu arada dayanamayıp iki üç satır yazmak istedim.
Herkese iyi geceler.
Ah bu arada Dawanda'da ki dükkanımı ziyaret için : tık tık 

Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.