29 Mayıs 2015

Ey sosyal medya sen nelere kadirsin



Bizde herkes herşeyi aman başkalarına rezil olmayalım diye yapıyor. 3 gündür Türkiye'de ki bankamla iletişim kurmaya çalışıyorum.
Geçen Salı günü sistemleri arızalıymış. Ne biliyim ben . Bende tam o sırada internet bankacılığını kullanmak istemişim. İşte başıma hep bunlar onun için gelmiş.
İlk girişte sistem hatadan dolayı beni attı. İkinci denememde de şifreniz bloke olmuş dedi. Blokenin kaldırılması için çağrı merkezini arayın diye de yazmışlar. İyi, tamam, çağrı merkezini aradım. Size dönecekler dediler. Tık yok. 2. defa aradım. Aaaa biz sizi aradık. Ulaşılamıyordu dedi. Bende dedim ki tüm gün telefonun açık ve bekledim . Nasıl ulaşamadınız. Biz sizi tekrar ararız dediler. Yine tık yok.
Bu sefer farklı bir yol deneyeyim dedim  ve internet sitesi üzerinden yazılı bildirim yaptım. Bildirim ulaştı, en kısa sürede cevap vereceğiz dediler. Üstünden 2 gün geçti , yine tık yok. Hiç kimsenin de salladığı yok. Ta ki bu sabaha kadar.  Twitler atmaya , facebook sayfasından yazmaya başlayınca, hayret nasıl olduysa peş peşe  4 çağrı aldım.
Şimdi demem o ki , sırf sosyal medya üzerinden rezil olmamak adına o peş peşe 4 aramayı anında yapan sevgili bankam, neden insan gibi (bireysel , kimsenin haberi olmadan ) sizi aradığımda sorunuma bir çözüm getirmediniz.
İşte biz bu zihniyetten kurtulamadığımız sürece , durduğumuz yerde saymaya devam ederiz.
Yazık çok yazık.
Paylaş:

4 yorum :

  1. Ben artık sadece şikayetvar.com yazıyorum. Anında dönüyorlar..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben oraya da yazdım. Fakat kanımca en etkilisi twitter oldu :) Birde en acısı bu banka benim 7 senemi masasında geçirdiğim banka :)

      Sil
  2. Ay guldum aglanacak halimize :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Beni az sinirlendirmediler. Birde kendileri benim 7 seneni masasında geçirdiğim banka olur :) Ayıp olmasın diye açık açık ismini de yazmadım:)

      Sil

Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
Sevgiler.