23 Nisan 2015

Ingilizce ile aramızdakiler


Geçen seneden beri ne çektim şu ingilizceden.
  
Dilek: Yasemin kurs bulma işi senin. Kurs bul ve artık şu ingilizce kursuna başlayalım.
Yasemin : Ama ben yapamam ki.. İngilizceden nefret ediyorum. 
Dilek : Sen mi yapamayacaksın ? Şakacı.
Yasemin: Yaaa ben nasıl giderim kursa. Çok utanıyorum. Konuşamam rezil oluruz oralarda.
Dilek : Sanki gelenlerin hepsi şakır şakır konuşacak mı sanıyorsun kuzucum. Bak göreceksin başlayınca herşey yoluna girecek. Bir bakacaksın ki öğrenmişsin. Tek yapman gereken bize bir kurs bulmak ;)
Yasemin: Ooofff tamam bulacağım. 

Dedim ve bu konuşmaların ardından biz kursa başladık. 
Sekiz saat çalışmanın üstüne gidip kursta ders dinlemeler, eve geldikten sonra gece yarılarına kadar ödev yapmalar, öğle paydosundan fedakarlık edip harıl harıl ders çalışmalar.  Şimdi hepsi geride kaldı. Dilek ile çok güzel ve programlı çalıştık. Onun da desteği ile bir çok şey öğrendim. Yeniden öğrenci olmanın zevkini çıkardım. 

Çok çalıştığım günlerin meyvesini de şimdi toplama vakti. Çok eksiğim olmasına rağmen, bir yıl içinde geldiğim noktadan memnunum. Aaa bir baktım ki ben ingilizce öğrenebiliyormuşum:).  Şimdi işin en zor kısmı beni bekliyor. Konuşmaya çalışıyorum. Kafamda kurduğum cümlelerden oldukça memnunum :) Bir atlatabilsem şu utanma mevzusunu herşey süper olacak.  
Bunun içinde zamana ihtiyacım var. İşin en güzel tarafı da harcaya harcaya bitiremedim bir zamanım var :):) 

Paylaş:

4 yorum :

  1. Biliyormusun ben Ingilizce konusabilenleri cok kiskaniyorum. Neden? Cunku dile kabiliyetim eksi sifirlarin altinda. Hadi at o utanma duygunu konus ve ben seni kiskanayim lutfeeeennnn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı ben vallahi. Telaffuz konusunda kabiliyetim hiç yok :( Son 2 gündür azıcık azıcık konuşmaya başladım. Umarım en kısa sürede bir bülbül gibi şakıyabilirim:):)

      Sil
  2. Bir kere basladin mi, devami gelir, ama benim yaptigim hatayi yapma, toplumdan kopma sakin, dilin en buyuk dusmani cunku:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bir deli cesareti geldi bana bugünlerde. Herkesle konuşasım var :) Biraz arkadaş bulabilsem süper olacak herşey.

      Sil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.