5 Şubat 2015

Blog takip etkinliği

Takip ettiğim sevgili blogger Reyhan'la herşey  bloğu sayesinde haberdar olduğum bir etkinlik için yazıyorum. Aslında biraz tembellik yapıp blogunda paylaştığı yazıyı paylaşıyorum. Umarım bunun için bana kızmaz.


"
Merhaba arkadaşlar..Sevgili Aylin'den İpuçları blogu ,bloggerların birbirini takip etmesi adına güzel bir etkinlik başlatmış, sağolsun kendisini takip ettiğim için etkinlik listesine Kişisel/Hayata Dair bloglar bölümüne benim blogumu da eklemiş, yeni gördüm ben de..Bloggerların birbirini takip etmesini ve dayanışma içerisinde olmasını ben de çok önemsiyorum..Haydi şimdi pamuk eller klavyeye, blogumu takibe alın, takip edeyim sizi, takipleşelim kısaca:)

Sizler de bu etkinliği bloglarınızda ve sosyal medya hesaplarınızda duyurun çoğalalım..

Detaylar için sizi Aylin'den İpuçları 'na alalım..." 

Paylaş:

3 yorum :

  1. Hiç kızar mıyım, bilakis blogumun ismini de vererek paylaşman hoşuma gitti canım

    YanıtlaSil
  2. MERHABA ARKADASLAR
    BLOGUMDA KOZMETIK , KITAP , MUZIK , FILM VE HAYATIMA DAIR GUNCELERIM YER ALMAKTADIR.HEPINIZI BEKLERIM..
    BLOGUMA GELDIGINIZDE BIR YORUM YAZARSANIZ SIZI DE KESFEDER VE TAKIP ETME SANSINA ERISIRIM TESEKKURLER
    http://elissasufi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar blogunuzu takibe aldım. Benimde hobi olarak karakalem resimler çizip paylaştığım bir blogum var. Sizide beklerim. https://melekmotcucizim.blogspot.com

    YanıtlaSil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.