31 Ocak 2015

Yeni bir hayat


Yedi yıllık bankacılık hayatımı iki satır ile sonlandırdım geçen hafta. İçim çok huzurlu. Yeni bir başlangıç için attığımız adımlardan biriydi bu. Eşim altı ay önce yurtdışında bir firma ile görüşmeler yaptı ve her şey olumlu gelişti. O üç aydır yeni hayatının keyfini çıkartıyor. Şimdi sıra bende.
Yurtdışında yaşama fikir aklımız bir köşesindeydi hep. Ülkenin mevcut durumu, yaşam standartları, çalışma koşulları. Bunların hepsini düşündüğümüzde biz burada ne yapıyoruz, ne yapacağız dedik hep. 
Şimdi benim için uzun, süprizlerle dolu bir hayat başlıyor. Biraz korkularım var tabii. Bambaşka bir hayat, yeni yerler, farklı kültürler, dilini bilmediğim insanlar. Zamanla her şeyine alışacağıma inanıyorum.
Her duyan arkadaşımın tepkisi de zaten sen buraların adamı değildi gitmeniz senin çok iyi olacak şeklinde. Bu süreçte daha fazla üretebileceğim için mutluyum. Çantalarıma zaman ayırabileceğim. Yapmayı istediğim bir çok proje var. Bir çoğunu hayata geçirebileceğim. Benim gibi yerinde uzun süre oturamayan biri için sekiz saat boyunca ekrana bakmak gerçekten işkence gibiydi. Şimdi uzun yürüyüşler yapabileceğim kocaman parkları olan bir şehire gidiyorum. 
Bu sıralar oldukça yoğunum. Fırsat buldukça tüm gelişmeleri yazmaya devam edeceğim. Benim için şans dileyin.
Sevgiler.


Paylaş:

6 yorum :

  1. Hayırlı olsun. Yeni yaşamında mutluluklar.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir başlangıç olur umarım. Biz de çocuklarımızla yurt dışına gitmeyi planlıyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun :) Adınıza çok sevindim. Umarım herşey gönlünüzden geçirdiğiniz gibi olur..

    YanıtlaSil
  4. Kahve bahane yazını okurken bu yazın tesadüfen çıktı karşıma, algıda seçicilik gibi oldu sanki. Hazır ben de farklı yerleri deneyimlemeye başlamışken, Daha tam bırakmadım ben Türkiye'yi biraz daha kışın çalışıp öyle ücretsiz izin alacağım gerçekten Kanada'da yapabilir miyim diye görebilmek adına..

    Alışman zor oldu mu ? Ya da herşeyi bırakırken korktun mu ?
    Bana bazen bir korku geliyor, endişeleniyorum. Ne de olsa kurulu bir düzen var Ankara'da. Şimdi tekrar sil baştan herşey.. Ah bilemedim Yasemin'cim, hazır yazın denk geldi sen de uzaklarda biri olarak bana yardımcı olursun diye düşündüm.
    Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgi'cim sayende bende yazımı yeniden okudum ve o zamanlara yeniden gittim.
      Alışmak bazen çok kolay bazen de çok zor geldi. Kolay olmasının nedeni geldiğim yerin oldukça huzurlu olmasından ötürü. Zorluğu ise tüm tanıdıklarını geride bırakmaktan ibaretti.
      Korkmadım desem yalan olur. Evimi, eşyalarımı toplayıp öylece kapıyı kilitleyim sadece iki bavulla yola çıktım. O zaman içim bir cız etti. Kurulu düzen bırakılır mı diyenler oldu. Ama böyle bir fırsat çıkmıştı karşıma değerlendirmeseydim veya denemeseydim ileride pişman olurdum.
      Şimdi olduğum yerden ve yeni hayatımdan çok memunum.
      Adım atmaktan korkma derim. İçinde özlemlerin ve korkuların olacak ama bu yeni başlangıçlarına engel olmasın.
      Sevgiler.

      Sil
    2. Desene ikimize de senin bu yazın iyi gelmiş :)

      İşte zaten en önemlisi fırsatı değerlendirmek hele ülkemizin durumu bu haldeyken. Bakalım hayat ne gösterecek. su yolunu bulur diyorum artık :)
      Sevgilerimle

      Sil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.