31 Ocak 2015

Yeni bir hayat


Yedi yıllık bankacılık hayatımı iki satır ile sonlandırdım geçen hafta. İçim çok huzurlu . Yeni bir başlangıç için attığımız adımlardan biriydi bu. Eşim 6 ay önce yurtdışında bir firma ile görüşmeler yaptı ve herşey olumlu gelişti. O 3 aydır yeni hayatının keyfini çıkartıyor. Şimdi sıra bende :) 
Yurtdışında yaşama fikir aklımız bir köşesindeydi hep. Ülkenin mevcut durumu , yaşam standartları , çalışma koşulları .. Bunların hepsini düşündüğümüzde , biz burada ne yapıyoruz , ne yapacağız dedik hep. 
Şimdi benim için uzun , süprzlerle dolu bir hayat başlıyor. Biraz korkularım var tabi. Bambaşka bir hayat, yeni yerler , farklı kültürler, dilini bilmediğim insanlar. Zamanla herşeyine alışacağıma inanıyorum.
Her duyan arkadaşımın tepkisi de zaten sen buraların adamı değildi gitmeniz senin çok iyi olacak şeklinde. Bu süreçte daha fazla üretebileceğim için mutluyum. Çantalarıma zaman ayırabileceğim. Yapmayı istediğim bir çok proje var. Bir çoğunu hayata geçirebileceğim. Benim gibi yerinde uzun süre oturamayan biri için , 8 saat boyunca ekrana bakmak gerçekten işkence gibiydi. Şimdi uzun yürüyüşler yapabileceğim kocaman parkları olan bir şehire gidiyorum. 
Bu sıralar oldukça yoğunum. Fırsat buldukça tüm gelişmeleri yazmaya devam edeceğim. Benim için şans dileyin. Sevgiler ....


Paylaş:

3 yorum :

  1. Hayırlı olsun. Yeni yaşamında mutluluklar.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir başlangıç olur umarım. Biz de çocuklarımızla yurt dışına gitmeyi planlıyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun :) Adınıza çok sevindim. Umarım herşey gönlünüzden geçirdiğiniz gibi olur..

    YanıtlaSil

Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
Sevgiler.