21 Ağustos 2014

Yeni çanta çalışmaları

Bu hafta yoğun çalışıyorum. Tatil sonrası bitirmem gereken siparişler var. Hafta sonu mesai yapabilirim :)) bazı malzeme eksiklerim üstüne tuz biber :( Eminönü'ne gitmeliyim. Ayy orasıda bana çok karışık geliyor. Günümü orada bırakıp geri geliyorum. Internet üzerinden istediğim malzemeleri bulamıyorum :(
Pazartesiden sonra yine yoğun tempolardayım :)) İngilizce kursum başlıyor yeniden . Başlamışken biraz ilerlemeliyim diye düşüyorum. Şuan anlaşabiliyorum, basit cümleler kurabiliyorum, çok karmaşık olmaz ise okuduklarımı anlayabiliyorum. O kadar çok zevk aldım ki bu işten devam etme karar aldım.  Umarım herşey istediğim gibi gider ve 2,5 ay sonra ingilizce bir blog yazmaya başlayabilirim.  Ozaman benim için gerçek anlamda bir pratik olur. 
Şimdilik bendeki gelişmeler bukadar . Bu hafta kesip biçtiklerin ve  diktiklerim ile bitiriyorum yazımı.
Sevgiyle kalın..








Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.