3 Ağustos 2014

Tatil öncesi diktiklerim.


Uzun ve yorucu bir yıl geçirdim. Ingilizce kursum yarın bitiyor. Gayet verimli bir 6 ay geçirdim. Yoruldum yorulmasına ama değdi. Artık çok yol kat ettim ingilizce adına.
Bu arada biliyorsunuz evde de boş oturmadım. Üretmeye devam ettim. Yeni kumaşlar aldım. Yeni çantalar diktim. Bu büyük maratonun ardından kendime 1 hafta tatil ödülü veriyorum. 
Haftaya cuma günü Izmir yolcusuyum. 1 hafta annemlerde olacağım. Uzun zamandır gidemedim. Eminim bu tatil bana çok iyi gelecek. Ruhumun dinlenmeye ihtiyacı var.
Bu son bir kaç haftadır diktiklerimi paylaşarak yazımı noktalamak istiyorum. 
Sevgiyle kalın.








Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.