14 Aralık 2013

Karşı komşu

Dün akşam mutfakta yemek sonrası muhabbet ediyorduk. Kardeşim kapımı çalıyor dedi. Inceden bir tık tık. Açtım kapıyı . Karşımda tüm şirinliğiyle karşı komşumuzun oğlu. Bu arada aklınıza küçük bir çocuk gelmesin. 24-25 yaşlarında:) elinde bir kağıt. Başladı konuşmaya :)
Çok rahatsız ediyorum. Sizden ricam burda benim telefonum yazıyor. Bunu almanız dedi.(  Şaşırdık :)) )
Sonra devam etti.
Ben yüksek sesle müzik dinliyorum. Rahatsız olduğunuz zaman beni çaldırın ben anlarım dedi. Neeyyy diyesim geldi de diyemedim ya .  Gülemedim de. Tamam alayım dedim :)) 
Kardeşimde "sen böyle söyledin ya , istediğin kadar dinle" dedi. Çocuk çok mahcup bir şekilde iyi akşamlar diledi ve gitti.
Kağıtta , ismi , soyismi , telefonu ve Karşı Komşu yazıyordu.
Hayy karşı komşu , akşam akşam bizi çok güldürdün , hayatta seni daima güldürsün emi :)))
Paylaş:

3 yorum :

  1. Hello from Spain: great!. Keep in touch

    YanıtlaSil
  2. Cok guzelmis nasil bir incelik müzelikmis :)

    YanıtlaSil
  3. Vay be böyle ince düşünceli insanalr kalmış yani... :) Gerçi izmirden gelmişti dimi onlar ablacım :)))

    YanıtlaSil

Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
Sevgiler.