17 Eylül 2013

Anlamsız bir yazışma trafiği

İnsanların davranışlarına anlam yüklemek istemiyorum. Tutarsızlık beni çok rahatsız ediyor. Bugün canımı fazlasıyla sıkan bir yazışma yaşadım. Benim tüm kibarlığıma rağmen, karşıdaki tutumundan vazgeçmedi. Tamam! bana uygun değil, teşekkür ederim de ve sus değil mi? El emeğinin kaliteli olmayacağı, uzun süreli kullanılamayacağını, dayanıksız olduğunu söyleyip durdu. Takılmamam gerekir biliyorum. Tanıdığım ve el emeğiyle bir şeyler üreten herkese haksızlık bu. İşte maalesef ki bunlar seri üretim çocukları. Kafaları, aldıkları giydikleri her şeyin birileri tarafından dikildiğine basmıyor. Yazık çok yazık.
Paylaş:

6 yorum :

  1. el emeğine saygısı olmayan biri sanırım bence hiç takma öylelerine he he deyip geçeceksin :)

    YanıtlaSil
  2. el emeği kadar güzel bir şey var mı yaaaa !! bence de hiç umursamayın :)

    YanıtlaSil
  3. Oyyy burda 2. el pazarlarında el emegı cocuk kıyafetlerı faıs fıyatlarla satılıyor.... bence de 2. el ve el emegı urunler her zaman daha Iyıdır;)

    YanıtlaSil
  4. Bence de umursama. sonuçta seninde dediğin gibi giydiğimiz her şey her iş el emeği.

    YanıtlaSil
  5. Sonuçta beğenen ilgilensin beğenmeyen ne diye yorum yaparak vakit harcıyor anlamak zor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işin komik tarafı ilk önce "çok beğendim bu çantaya nasıl sahip olabilirim " şeklinde beğenisini dile getirmesiydi. Sonra fiyatı pahalı gelmiş. O zaman benim bütçem uygun değil de geç dimi:)

      Sil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.