9 Temmuz 2013

Sağlık & güzellik alışverişi

Hafta sonu krem almak için sitelerde gezinirken Sağlıkdeposuna rastladım. Aradığım krem piyasadan daha düşük bir fiyatla sayıştaydı. Ben de deneme amaçlı pazar günü sipariş verdim. Ürün bugün eline sorunsuz bir şekilde ulaştı. Kremin son kullanım tarihi 2016. Yani üretimi yeni. Genelde internet alışverişleri için okuduğum şikayetlerin konusu , son kullanım tarihi yakın ürünler gönderildiği yönündeydi. Böyle siteleri paylaşmak lazım. Ben faydalandım. Arkadaşlarımda faydalansın istiyorum. Sağlıklı ve güzel günleriniz olsun.
Paylaş:

3 yorum :

  1. İyi günlerde kullan :) Bende böyle bir site arıyordum uzun zamandır, bulduklarımda güvenli mi değil mi emin olamıyorum. Bu siteden alışveriş yapabilirim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) iyiyide kötüyüde paylaşmak lazım. Genelde insanlar memnuniyetsizliklerini paylaşıyorlar.

      Sil
    2. Malesef :/ Bu yüzden çoğu siteye ön yargılı yaklaşıyorum zaten...

      Sil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.