14 Nisan 2013

Dubai gezi notları 4. gün

Dubai'de son günümüz. Denize doyamadığımız için tekrar yollara düştük. Bu sefer marinayı gezmekle başladık işe.
Sahilde meşhur develerine denk geldik. Çok güzellerdi. Süslü süslü, salına salına geçip gittiler yanımızdan.

Son günü de bitirmenin üzüntüsü ile otelimize döndük. Akşam yemeğini otele yakın bir yerde yedik. yediğimiz yemekler her zamanki gibi çok lezizdi.

Yemeklerimizi yedikten yakınlarda yer alan bir bara gittik. Otellerin içinde bulunan barlarda içki serbest. Ortam gayet nezih. Gitmeden önce barlarda hep erkeklerin çalıştığını ve çok fazla erkek olduğunu okumuştum. Gittiğim mekan hiç öyle değildi. Bayan çalışanı ve müşterileri vardı. Biraz takıldıktan sonra sabah çok erken uçuşumuz olduğunda otelimize döndük.

Devamı için: Dubai izlenimlerim adlı yazımı okuyabilirsiniz.

Paylaş:

5 yorum :

1. Süper.. Çok keyifli olmuş. Seyahat etmeye bende bayılıyorum. Bunlar çok güzel anılar kalacak değil mi?

1. Evet anılarımı biriktiriyorum :)Yazmak bu anlamda çok iyi.

2. Oyy Oyy oglum bayılır bunlara. Bız de en son mart ayında Kuveyte gıttıgmızde deve cıftlıgıne gıdıp deve bınmıstık. ama bvurdakıler gıbı suslu degıllerdı

1. Bu develeri de şans eseri gördük:) şehrin için de yoklar.

2. Hadı ya.. neyse bız cocuklar ıcın arar buluruz o zaman ;)

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.