8 Nisan 2013

Dubai gezi notları 2. gün 2. kısım

Gökyüzünden aşağı indiğimizde, Dünyanın en büyük alışveriş merkezinde soluğu aldık.
Dubai Mall.


Dubai alışveriş cenneti, her şey çok ucuz diye okumuştum. Pek sanıldığı gibi ucuz değil. Tek fark bizdeki kdv'nin olmayışı. Fiyatlara üzerinde %8- %18 lik bir indirim demek bu. Yani bizde 100 TL olan bir kıyafet orada 80 TL civarı. Açıkcası bana çok cazip gelmedi.

 Dubai Mall içinde bir akvaryum var. Devasa bir şey. İçinde küçük bir gezinti yapmak için 90 dirhem ödemek gerekiyor.

Dünyaca ünlü markaların yer aldığı alışveriş merkezinden çıkarak gölün hemen ortasına yerleştirilmiş olan Souk Al Bahar doğru yöneldik.Mimari olarak çok hoşuma gitti.







Hatıra olarak kendimize havlu, kitap ayracı, magnet ve çanta aldık.





Alışveriş bizi bir hayli yordu. Güzel bir yemek için yer arayışına geçtik. Al malouf da bir yemek yedik. İnanılmaz güzeldi. Fiyat performansı da oldukça iyiydi.

Devamı için : Dubai gezi notları 2. gün 3. kısım adlı yazımı okuyabilirsiniz.

Paylaş:

2 yorum :

  1. Gıttıgım hıcbıryerde alısverıs merkezıne ugremedım ama orda sanırım sıcaktanbır alısverıs merkekzıne kendını atmak elzem hale gelıyor. Ben de heryerden Magnet toplaırm hem saklaması kolay yer kaplamaz hem de sureklı gzounun onunde hatıraların canlanır.

    Tabı Gıps olanları cocuklar kırınca hep Metal Magnet almaya basladım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben birde çanta almaya bayılıyorum:) bir de şemsiye alırım:) magnet el alışkanlığı artık görünce hemen alıyorum :))

      Sil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.