23 Nisan 2013

Clutch çantam kullanıma hazır-DIY

Daha önce bahsetmiştim ikeadan aldığım kumaşları çanta yapmayı planlıyorum diye. Bir tanesi artık hazır. İlk çantamı kız kardeşime gönderiyorum. Bu arada kendime etiket bastırmıştım. Onu da ilk bu çanta da kullandım. İş yerinde çok olumlu yorumlar aldım çantam hakkında. Bakalım siz beğenecek misiniz?
Bu benim için bir deneme dikişi idi. Bundan sonra aklımda farklı modeller dikmekte var. Bittikçe zevkle paylaşırım artık.
Markamın okunuşu( naçnuç) (ç) harfi sorun yaratmasın diye ch kullandım. Bu arada fotoğraflama konusunda oldukça acemiyim. Zamanla o da olacak inşallah. Hadi benden bu kadar sizi fotolarla baş başa bırakıyorum.









Paylaş:

9 yorum :

  1. Çantaya da bayıldım. Bende bu sıralar çanta yapmak istiyorum. Yaseminin sayfasında gördükçe hevesleniyorum. Birde etiketiniz çok güzel olmuş. Nerede yaptırdığınızı öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende gördükçe heveslendim. En sonunda dayanamayıp icraata geçtim. Etiketleri 2 ay önce etiketinolsun.com adlı siteden sipariş vermiştim. Sanırım site bu aralar yapım aşamasında.

      Sil
  2. bayıldım harika görünüyor gerçekten hiçte ilk defa yapılmış gibi değil :)
    etiketiyle çıtçıtıyla çok profesyonel duruyor valla bravo ellerine sağlık...
    kapağın içinde ne kullandın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım. Yorumlarınla beni çok mutlu ettin. Kapağında kalın keçe kullandım. Bunun için destek malzemesi de varmış. Bulursam onunla denemek istiyorum.

      Sil
  3. heyy kulağım çınladı sanki :)) harika olmuş çantanız ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Keşke bende dikişten anlasam da dikebilsem :( ellerine sağlık ne güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer çok istersen yapabilirsin:))) Yorum içn teşekkürler.

      Sil
  5. Hem makinam yok hem makina başına bir kere bile oturmuşluğum :)sanırım imkansız :)

    YanıtlaSil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.