2 Şubat 2013

Yeni Kumaşlarım

Bu gün havayı güzel görünce kendimi Ümraniye kumaşçılar çarşısında buldum. İlk önce kumaşçıların hepsini gezdim. Renk renk, desen desen ne ararsanız var. İnsanın dükkanlardan çıkası gelmiyor. Gözüme kestirdiğim kumaşları aldım.




Bunların hepsini elbise olacak. Tek parça olduğu için altına, üstüne ne giysem derdi olmuyor. İş yeri de sıcak olduğundan hepsini kolsuz dikmeyi planlıyorum. Ne kadar sıcak olabilir dediğinizi duyar gibiyim. Dışarısı 1-2 derece iken bizim ofis 28 dereceyi görüyor.
Bu sefer farklı ve desenli kumaşlar tercih ettim. Şimdi sıra burdaları karıştırıp uygun modeller bulmakta.
Bu arada ortadaki 3 kumaşın metresi 4 TL. Diğer ikisinin ise metresi 5 TL.
Çok karlı bir alışverişle günü kapamanın mutluluğu ise paha biçilemez.
Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.