2 Şubat 2013

Kitap Çantası

Serviste devamlı kitap okuyorum. Çantam büyük olunca sorun yok, fakat küçük çanta kullanınca devamlı elimde bir poşetle dolaşmak zorunda kalıyorum. Artık poşet taşımaktan gına geldi. Kendime kitap çantası dikmeye karar verdim. Geçen hafta çalışmaya başladım. İşte çantam. Üzerine keçeden şapkalı bir kız işledim. Çantanın ağzını çıtçıtlı yapmayı düşünüyorum. Karar veremediğim şey sapını nasıl yapacağım. Bana fikir verirseniz çok mutlu olurum. Yorumlarınızı ve fikirleriniz bekliyorum.





Paylaş:

6 yorum :

  1. Bende de aynı sorun var.Güzel fikir ama yine elinde bir poşet yada çanta olacak.Benim birde yakın gözlük sorunum var.En iyisi büyük çanta olmasına karar verdim.Gerçi Çanta kazan ben kepçe aranıp duruyorum ya neyse sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlarıma şipariş olarak dikiyorum.isterseniz istediğiniz ölçüde dikebilirim. Ben içine bir cep diktim. Not defteri ve kalem taşımak için.

      Sil
  2. haha çok güzelmiş bu ama ben şey edemem sanırsam :)

    YanıtlaSil
  3. Uzun bir süre aynı sorunla bende boğuştum. Elinde kitap gören arkadaşların ooo entellektüel arkadaşa bak tavırlarından gına gelmişti. Şimdi tamamen e kitaba döndüm artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamanlar e kitap okuyucular yoktu.

      Sil
    2. :)) çok pis madara etmişsin beni, alacağın olsun.

      Ama güldüm güzel oldu :)))

      Sil

*Bloglar yorumla beslenir. Yorumlarınızı eksik etmeyin.
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Link bırakıp kaçmayın.
*Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Fotoğrafım
Mam na imię Yasemin. Jestem z Turcji. Mieszkam w Stambule, a teraz w Krakowie. Mówię po turecku i angielsku znam też trochę po polsku. Z zawodu ksiegowa. Moje ulubione słowa oczywiście :) Interesuję się literaturą i sportem. Lubię kawę. Uwielbiam mój rower.